RadarOpus
LutraVison - Homeopathic software & Books

RadarOpus Installatie & Support

Hier alles over de installatie van RadarOpus en hoe eventueel technisch support te ontvangen.
Lees eerst aandachtig de installatiehandleiding. Lukt iets dan toch niet, neem dan contact op met Rene Otter, en bij afwezigheid lees onderaan over het "ticketing system".

Attentie: Windows gebruikers
Voordat u begint met de installatie is het nodig om tijdelijk de virusscanner uit te zetten.

Attentie: Mac users
In de meest recente OS versies staat standaard een blokkering aan waardoor alleen programma's uit de App-shop geïnstalleerd kunnen worden. Lees in de handleiding hoe dit (tijdelijk) te veranderen is.
Soms bij een grote nieuwe OS versie, kan het zijn dat er een kleine aanpassing nodig is.

Installation handleiding

Overige install - handleidingen

Download bestanden

  • Geen actuele bestanden.
    Indien nodig, lees ook hoe een nieuwe activatiekey kan worden ingevoerd

Personal support from your representative

Lukt iets niet, neem dan contact op met René Otter per email of telefoon 00-31 (0)40-2521311

Technical Support Ticketing system

 Bij afwezigheid, vraag dan om technische support via het: Support Ticketing system.
Geef uw naam en licentienummer door, met in het kort een beschrijving van het probleem:
- Welk Windows versie  of welke Mac versie staat op de computer
- Welke anti-virusscanner staat op de computer
- Wat is de exacte foutmelding of het probleem
- Wat heeft u allemaal al geprobeerd

De technische support neemt doorgaan binnen 1 werkdag contact op.
- Ga daarna naar   support.zeus-soft.com  
- Klik op de naam die is doorgegeven, download en start dan een klein bestandje
- Wacht een, zodra iemand begint te typen, geef dan uw naam en licentienummer door
- Als er gevraagd wordt om toestemming, klik dan op: Allow / Toestaan